ingen Rubrik idag..

sämsta helgen på länge.. på fredagen gjorde inte ett skit. mina kusiner kom och vi satt och snackade hela kvällen.
Lördagen drog jag och spelade match, förlora med 7-3 skit match av oss. efter det skulle jag, min kusin , julia och osber spela bowling. men då hade dom redan stängt så då tänkte vi att vi kunde åka ner till Club 9 och spela biljard. Men eftersom jag inte är 18 fick jag inte komma in.. så vi stog där och ba " men jag ska bara spela lite biljard med min syster och min kusin?" men vakterna sa " nae du har inte åldern inne du får komma tibax om 3 år" så fick åka hem igen. och sitta och kolla film med familjen..
idag har ja inte gjort ett skit.. ska kolla innebandy match. Linköping vs Helsingborg 

GO HELSINGBORG! 

dasda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0