svar på frågestunden

har inte tid o svara imorgon så svarar på alla frågor nu!

av : Postat av:

gillar du någon? isf vem?
hur är du som person?
hur ska din tjej vara ?
varför är du så snyggg?;o


ja det gör jag
hon heter Maja edelswärd Sneitz
snäll rolig omtänksam osv..
haha jag är inte snygg!

av therese
visst är jag bäst? (a)

efter mig ja! :)


av Ella olfsson
vad tycker du om mig ?
* bästa minnet du har med mig ? :)
* vem var den första personen du var riktigt kär i ?
* hur snygg skulle du säga att du var från skala 1-10? :)
<3

Du är en snäll rolig och söt
hm.. vet ifan kanske när vi va med nathalie,robban,o han timme eller vad han nu heter ^^
det var Elin.
haha 1 :)



av hanna

Jag är sämst :-*


nej det är du inte :)


av Mira holgersson
vad tkr du om mig?
är du nöjd med ditt utseende?
hur skulle du beskriva dig själv?
hur ska den perfekta tjejen vara?

känner dig inte så bra men du verkar vara jätte snäll!
nej det är jag inte.
haha jag kan inte beskriva mig själv..
asså hon skulle vara snäll rolig omtänksam osv.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0